Ma valami finomat akartam enni, körbenéztem a hűtőben... és ez lett belőle... Zöldségnyárs. Sajttal. Szóval leltem gombát, paprikát, retket, újhagymát, paradicsomot és kínai kelt. Lepucoltam a zöldségeket, és mivel kisfejű gombákat kaptam, ezekkel azonos méretű lapokra és kockákra vágtam mindet (paradicsomot kimagozva természetesen, csak a gyümölcshúst). Aztán mozsárban picit összetörtem pár szem borsot, néhány szál frissen szárított kakukkfüvet, füstölt sót és szerecsendióvirágot. Pár kocka vajjal együtt beletettem egy serpenyőbe, majd elővettem két bambuszpálcikát, és a serpenyővel egyező méretre törtem őket. Felhúztam a zöldségeket, szép mintásan, váltakozva, meg közben eszembe jutott, hogy sajt is van... na azt a végén. Először is a vajat megolvasztottam, belekevertem az összetört fűszereket, és nekiláttam kavarni; amikor habzott, belefektettem a zöldségnyársakat. Mindegyik oldalán megpirítottam a vajban őket, közben közepes szeletekre vágtam pár fajta sajtot, meg még egy kimagozott paradicsomot, és elrendeztem őket körben a tányér szélén. Aztán kivettem a körben megpirult nyársakat, a tányér közepébe tettem, a megmaradt vajat némi balzsamecettel elkevertem, és rácsöpögtettem a paradicsomra meg a sajtra. Jól nézett ki, és finomnak is bizonyult.... És gyors volt. Nagyon gyors:D
Szerző: malkavitamin ventrueknak  2009.03.13. 22:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://malkavitaminventrueknak.blog.hu/api/trackback/id/tr511000899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása