Volt egy csomó mézem, meg egy adag szárított narancsvirágom. Szóval süssünk, süssünk valamit... hat tojássárgáját hat kanál cukorral fehérre vertem. Egy üveg langyos mézet hozzáadtam és újból felhabosítottam. Citromhéj (reszelve), mézeskalácsba illő fűszerek (szegfűszeg, fahéj, kétféle ánizs, gyömbér), narancsvirág, egy jó késhegynyi szódabikarbóna, harmad zacskónyi liszt, és a hat tojás kemény habja jön még hozzá. Elkevertem jól, tepsibe öntöttem, megszórtam a tetejét mozsárban összetört mandulával, pici tört kardamonnal, aztán sütöttem, majdnem fél órán át, forró sütőben.

Ez lett belőle

süti

Szerző: malkavitamin ventrueknak  2009.03.22. 08:57 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://malkavitaminventrueknak.blog.hu/api/trackback/id/tr221017511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása