Csak úgy egyszerűen. Pici zöldfűszeres zsömlék a pékségből, ez rendben, de mi van még itthon?

Például túró...

...úgy kétkanálnyi tejföl...

...hagyma...

...fűszerek...

Mi mást is csinálhatnék, mint körözöttet?

A hagymát felkockázom. A túrót egy tálban villával apróra morzsolom, hozzáteszem a hagymakockákat, a tejfölt, aztán elgondolkodom a fűszerezésen. Természetesen kell bele köménymag. Pirospaprika. Só (stílszerűen rózsaszín himalájai, egyelőre rögökben). A hagyma zöldje, mert kicsírázott... meg nem árt egy pici petrezselyemzöld is.

Úgyhogy a fent nevezett fűszereket konyhám egyik büszkeségében, a rézmozsárban kissé összezúztam (kivéve a zöldeket), és belekevertem a körözöttbe.

Aztán az egész keveréket betettem a hűtőbe egy kis időre. Közben a sütőben kissé átmelegítettem a zsemléket, teát főztem és a többi.

Végül pedig tálaltam.

körözött
Szerző: malkavitamin ventrueknak  2009.03.13. 22:20 Szólj hozzá!

Címkék: túró tejfel rózsaszín körözött

A bejegyzés trackback címe:

https://malkavitaminventrueknak.blog.hu/api/trackback/id/tr891000920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása