Avagy avokádókrém fokhagymával, pirított kaláccsal.

Nem kell ehhez sok. Pár perces dolog, főképp, mivel a nagyi fonott kalácsa kicsit megszikkadt. Istenem, egyedül nem eszem meg egy rúdnyit... Szóval a kalácsot felszeltem, aztán megnéztem, mit ehetnék melléje.

Ücsörgött a hűtőben egy avokádó, túl keménynek tűnt, úgyhogy tenyérrel meghengergettem az asztallapon. Kiderült, hogy puha. Vagy az lett. Késsel körbevágtam, és levettem a magról az egyik felét, aztán kiszedtem a magját, és a zöld húst kikanalaztam. Ráfacsartam egy fél citromot, hozzátettem egy összezúzott fokhagymát, némi sót, és pépesre kavartam. Aztán hozzáraktam egy kevés széttört kardamon-magot is. Jó lett!

zöld
Szerző: malkavitamin ventrueknak  2009.09.22. 21:19 Szólj hozzá!

Címkék: édes kalács fokhagyma sós avokádó

A bejegyzés trackback címe:

https://malkavitaminventrueknak.blog.hu/api/trackback/id/tr691400474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása