Mi legyen ma a vacsora? hát... ez: máj Máj. Méghozzá kacsamáj, sok hagymával, borssal, szegfűszeggel. Libazsírban sütve. Először megtisztítottam a májat, beletettem annyi tejbe, amennyi ellepte, és fokhagymát, összezúzott szegfűszeget és sót tettem mellé, aztán elmentem, és megnéztem egy Samurai Champloo részt. Meg még egy felet. Aztán három kanálnyi libazsírt tettem egy serpenyőbe, felmiszlikeztem szép szeletekre egy közepes fej vöröshagymát, darabkákra vágtam két szál újhagymát, és egy kicsírázott lilahagyma zöldjét. Tűzre tettem, közben megsóztam, borsot tettem rá, kevergettem. Közben kikaptam a tejből a májat, feldaraboltam, lecsöpögtettem, és a zsírba tettem. Két-három perc alatt megsütöttem mindkét oldalán, pirosra, aztán tálra tettem. Itt lehet variálni, én rozskenyérrel ettem, úgyhogy a felét egy zárható dobozba tettem, és a zsír egy részével leöntöttem, aztán félreraktam, a másik felét tányérra pakoltam, melléöntöttem a maradék zsírt, és éppen azt lakomázom. Ha más körettel, akkor meg lehet a zsíron pirítani a burgonyát, és azzal enni, és a többi... De jó is ez...
Szerző: malkavitamin ventrueknak  2009.03.19. 20:05 Szólj hozzá!

Címkék: kacsa hagyma máj zsír

A bejegyzés trackback címe:

https://malkavitaminventrueknak.blog.hu/api/trackback/id/tr171012689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása